pargas

Alla inlägg den 21 november 2013

Av Annki, Wilda och Ånni - 21 november 2013 09:02

Här på Gotland finns inga älgar, vildsvin eller björnar så man behöver inte känna sig orolig på promenaderna.

Efter en rallyldnadsträning så skulle jag rasta hundarna på ett nytt ställe. Jag såg att det var spillning efter kor men tänkte att dom var väl inomhus vid den här tiden på året. Vi hade gått ganska långt när jag bestämde mig för att vända tillbaks till bilen och blev väldigt snopen av synen som mötte oss på vägen.

  


Eftersom man vet att dessa djur är väldigt nyfikna på hundar fick vi gå en omväg över sankmark och näst intill ogenomtränglig terräng, när vi äntligen kom tillbaks på vägen och började gå mot bilen följde hela skocken efter,


 

Jag blev lite orolig om dom hade undersökt min bil när vi var borta med tanke på dessa otroliga horn

 


men allting slutade lyckligt. Där ser man, man kan aldrig vara för säker inte ens på Gotland.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Wilda & Ånni

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards